Skjult Sannhet’s Blog


Kuren mot flottbitt
august 26, 2008, 11:19 pm
Filed under: Medisin | Stikkord: , , , ,

Med forekomst av Lyme sykdom vokser raskt over hele USA, tror jeg at det er viktig at jeg dele mine personlige erfaringer med det, hvordan vi skal håndtere den, og hvordan IKKE til å håndtere den.

I mai 2006, etter som kommer fra en sen natt går gjennom et felt, la jeg merke til at på en eller annen måte en tick hadde gravde inn i huden på hånden siden av min høyre hånd. Jeg gjorde ikke ta dette på alvor, og fortsatte å grave ut haken ved hjelp av mine fingernails til å trekke den ut (jeg senere oppdaget at du bør trekke den ut med pinsett, og du bør bade området i 91% alkohol og svært varmt vann ). Denne krysser kunne ikke ha vært der for mer enn 15 – 20 minutter på de fleste. Det var ingen andre ticks på en hvilken som helst del av kroppen min, og jeg tenkte at det var merkelig at en krysser kunne så dypt legge seg selv inn i min hud i en slik kort periode.

Om en uke etter denne hendelsen jeg begynte å merke merkelige influensa-lignende symptomer som trøtthet, alvorlige muskel aches, tap av matlyst, og en mangel på mental klarhet. Jeg også begynte å legge merke til store røde områder av utslett vises over ulike deler av kroppen min, for det meste på mine ben. Jeg gjorde ikke merke den vanlige sår hals eller nasal congestion som følger den vanlige influensa eller dårlig kaldt, men jeg antar at det var bare et annet utvalg av influensa, og at det ville forlate kroppen min etter en uke, så er vanligvis tilfellet med disse tingene.

Etter en uke med lidelse med disse uvanlige symptomer, og ingen lessening av alvorlighetsgrad, bestemte jeg meg for at det var noe rart skjer, og jeg husket det tick har blitt inkorporert i min hud om to uker tidligere. Det var da at jeg besluttet å undersøke saken nærmere. Jeg husket å høre om Lyme sykdom, og hvordan den ble forårsaket ved å være bitter av ticks, men jeg hadde svært lite informasjon på den. Etter å gjøre om en time søker jeg kom over alle de vanlige undergang og tungsinn propaganda spewed ut av Big Pharma, som sier at Lyme sykdom kan føre til svært alvorlige langsiktige bivirkninger, og at den eneste kjente behandling er anti-biotics. Å være uvitende om innholdet av Lyme sykdom, og en kombinasjon av en lessened mentale tilstand på grunn av virkningene av Lyme sykdom og panikk på denne informasjonen, jeg ledet til et nærliggende sykehus, og til venstre bak min vanlige mistro og motvilje av det medisinske establishment. Stor feil.

Etter å ha ventet i nødstilfelle rom for omtrent en time, ble jeg undersøkt av en sykepleier. Jeg fortalte henne om symptomer, viste henne rashes, og forklarte at jeg hadde vært bitter av en krysser ca to uker før dette. Hun tok ned informasjonen, og de gikk videre til hjulet meg inn i et lite rom. Jeg ble legge det til om lag ti minutter da en annen sykepleier kom inn med en IV løsning, og var i ferd med å sette inn rør i min arm. Jeg spurte henne hva som var for, og hun sa at det var en IV løsning av morfin, designet for å hjelpe meg å håndtere smerte. Jeg fortalte henne at jeg ikke ønsker det. Hun syntes sjokkerte etter min reaksjon, og ikke synes å vite hva du skal gjøre etter det. Jeg anta at det er uvanlig for noen å være på jakt etter en kur i stedet for en narkotisk buzz utformet for å maskere symptomene. Ikke rart så mange mennesker blir avhengige av reseptbelagte legemidler!

Etter dette en annen lege skrev ut en resept på anti-biotics. Jeg fortsatte å plukke dem opp i nærheten av narkotika butikken, og begynte å ta dem nøyaktig hvordan de instruert meg til. Etter ca en dag la jeg merke til at jeg ble enda mer disoriented og at andre symptomer ble også verre. På den tredje dagen la jeg merke til at min hud ville brenne etter at de er i solen for bare noen få minutter, og at jeg hadde enda mindre energi. Det natt ble jeg har problemer med å puste, og mitt hjerte ble racing. Jeg tenkte at jeg skulle dø. Jeg søkte på Gud, og Han åpenbarte for meg at jeg hadde gjort en stor FEIL, og at anti-biotics var verre dette hele situasjonen. Så jeg fortsatte å spyle dem ned toalettet.

Den neste dag, fortsatt lidelse fra disse horrible Lyme symptomer to uker etter første merke dem, og fullt ut innser at det medisinske establishment tilbys ingen løsninger, bestemte jeg meg for å forsøke å få NATURARV GOD-GITT botemidler! Jeg søkte på internett og graving hardt, jeg fant ut på ulike skjule, ikke-statlige-godkjente oppslagstavler, som parasitt som invades kroppen din når du får Lyme sykdom dager ved en temperatur på 105 grader. Det var en omtale av varmt bad er effektiv på å bekjempe denne sykdommen, og at NATURARV varme produserer anti-biotics som hvitløk, ingefær og Cayennepepper var også et kraftig våpen mot den. Jeg hadde en gammel flaske ingefær pulver i et kjøkken skap, og jeg tok en fin størrelse spoonful av det. Det var fantastisk! 15 minutter etter Downing det skje med ingefær, alvorlig aches og smerter som hadde vært utføring av meg for over to uker hadde praktisk talt forsvunnet!

Det var da jeg forstod hvordan jeg hadde blitt lurt til å gjøre en nesten dødelig feil-tillitsfullt etablering! Som min forskning på dette fortsatte, jeg så historien etter historien om hvordan mennesker med Lyme sykdom hadde vært å ta anti-biotics for år, og ble ikke bedre. De var fortsatt i pine, og de fortsatt nektet å stille spørsmål ved medisinsk etablering! Etter dette begynte jeg å ta 10 minutters bad så varmt som jeg kunne stå minst en gang om dagen, tok flere spoons av ingefær pulver en dag, tok to cloves av hvitløk, og en skje av Cayenne pepper daglig. Dette var kombinert med sterk bønn og tro på helbredelse fra Gud.

Innen en uke symptomene hadde nesten forsvunnet, og jeg hadde lært flere verdifulle leksjoner. Først og fremst, alltid se til Gud først, og alltid være mistenksom AV NOE etablert institusjon. De er ansvarlig for å opprettholde en mislykket system som har forårsaket noe, men lidelse og død helt siden første mannen gikk på jorden. Når jeg så historiene om hvordan folk var lidelse det uendelige og unessesarily, mens det blir sett på som noe mer som en kilde til inntekter for Big Pharma, og ikke fått den informasjonen de trenger på Faith healing og naturlige botemidler som virkelig fungerer, jeg innså bare hvordan ondt dette systemet egentlig er. NOEN sykdom kan være cured av Gud. Noen ganger er det naturlige botemidler Gud gir, noen ganger er det overnaturlige. Du kan bare forsvare dette mislyktes systemet til den direkte effekten. Deretter må du ta en beslutning. Når du står overfor en alvorlig sykdom, økonomiske, mentale eller åndelige kriser, kan du se hva verden tilbyr deg. Og hvis det ikke tilfredsstiller deg, som det ikke bør, og deretter sammenligne det med hva Gud gir deg. Du vil se at Gud vinner hver gang.

Beklager at innleggene inneholder en del grammatikkfeil, og engelske ord. Dette vil bli rettet så snart jeg får tid. Vil du hjelpe meg? Send den feilfrie teksten til skjultsannhet@gmail.com – Takk


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

