Skjult Sannhet’s Blog


Vektløfting, mosjon, HGH, og Aldring prosessen
august 26, 2008, 11:48 pm
Filed under: Diverse | Stikkord: , , ,

Økende HGH, menneskelig vekst hormon, er gunstig for å få muskel-og lean vevet og redusere fett til enhver alder. Mange av de fysiske og personlige endringer som er en del av den aldrende prosessen er resultatet av alder relatert nedgang i Human Growth Hormone, HGH, nivåer. Den konsensus om medisinsk forskning er at øke sekresjon av HGH har en betydelig positiv effekt på symptomer på aldring.

Tegn og symptomer på lavt nivå HGH er økt kroppen fett, redusert lean vev (muskel), mindre energi, dårlig generell helse, og ofte mangel på positive velvære. Hvorfor unge personer har en tendens til å bli slankere og mer robust enn Middelaldrende personer? Reduserte nivåer av HGH. Vanligvis menn mister 5 pounds av muskel per tiår etter midten alder. Kvinner taper 6,5 pounds i muskel massen gjennom overgangsalder, og 10 pounds per tiår etter det.

Økende nivåer av HGH har en positiv effekt på å øke muskel masse, stimulerende fett tap, bedre hud tekstur, øker beintetthet som, bedre søvnkvalitet og hjelpe erkjennelse. Øker nivået av HGH, Human Growth Hormone, produksjon er avgjørende. Hvis du gjør de riktige oppgaver resultere i HGH utgivelsen av endocrine system. Økende nivåer av Human Growth Hormone, HGH, har en positiv effekt på å øke muskel masse, stimulerende fett tap, bedre hud texture, bedre mosjon toleranse, økt beintetthet som, bedre søvnkvalitet og hjelpe erkjennelse.

Ved en alder av 60 folk flest vil ha ca 80% mindre Human Growth Hormone, HGH, i sitt system enn når de var 20. Vekst hormon avtar med alderen i alle dyrearter testet til dags dato. I mennesker, mengden Human Growth Hormone, HGH, etter 31 år faller ca 24% per tiår. I numeriske verdier, produserer vi på daglig basis om 500 micrograms av HGH på 20 år, 200 micrograms på 40 år, og 25 micrograms via 80.
Med planlegging, fokus og engasjement vi kan påvirke, innflytelse, og minst delvis kontroll over dette, og dermed oppnå en bedre livskvalitet for en lengre periode. Medisinsk forskning har knyttet Human Growth Hormone (HGH) deficiency til økt fedme, tap av muskel masse, kognitive oppløsning og redusert utøve kapasitet. HGH, Human Growth Hormone, er en venn til muskel & lean vevet samtidig som fettet er fienden. Nedgang i HGH, Human Growth Hormone, er en viktig faktor i endringene vi voksne erfaring med modenhet.

Økning av HGH har en positiv effekt på vår hud, kropp sammensetning og muskel tone, stemning og energi, søvnkvalitet og ben tetthet. Human Growth Hormone er secreted av fremre pituitary å reagere på kjemiske, hormonelle, instruksjoner fra Hypothalamus. HGH består av over 190 aminosyrer arrangert i en bestemt rekkefølge eller kjede. Hvis noen av disse aminosyrer ikke er tilstede på riktig plass i kjeden det er ikke Human Growth Hormone. Så tidlig som i 1985, Dr. Rudman, MD, Medical College of Wisconsin, var å publisere artikler i Journal of American Geriatric Society rapportering på effekter av Human Growth Hormone på aldring.

Dr. Rudman knyttet mange av symptomene på aldring (økt fedme, tap av muskel masse, kognitive oppløsning og redusert utøve kapasitet) med avtagende nivåer av HGH. Dr. Rudman’s 1990 HGH Research Paper publisert i New England Journal of Medicine presset HGH i den nasjonale mainstream. HGH lanserer oppgaver: The American Society of Exercise Physiologists, rapporterte at det er 2001 årlige konferansen i Memphis, at seks sett med 10 REP-høyeste squats reist peak HGH betydelig i kontroll-gruppen 0,1 – 1,0 ug / L.
Riktig Kosthold er veldig viktig. Et kosthold fritt for alle giftstoffer og tilsetningsstoffer som vanligvis finnes i maten, og holde seg til en diett tunge med massevis av rå frukt og grønnsaker kan ikke understrekes nok! Buk-fett: HGH er involvert i fett metabolisme ligning. Muskel sløse: HGH fremmer og øker i syntese av nye proteiner vev. Tynn hud og hud rynker: HGH fremmer syntese av nye proteiner vev så vel som vev hydraliseringen. Dårlig søvn: University of Chicago: age-relaterte forverring av søvnkvalitet begynner mellom 25 og 45. Kognitive endringer: Det er HGH receptors i sentrum av kognisjon, inkludert hippocampus.Mood endringer. Mye av stemningen er hormonally bestemmes. Livskvaliteten bedres med HGH terapi. Svake bein: Effekten av HGH på beintetthet som er målbare. Redusert Minuttvolum: Hjertet er en muskel som svarer til HGH.

Så, hva er den mest effektive måten å stimulere HGH produksjon? En av de enkleste, sikreste og mest effektive måter å forbedre disse viktige hormoner er med øvelsen. Trener kan deles inn i to hovedkategorier: aerobic øvelsen (jogging, turgåing, stair stepper, tredemøller, etc.) og anaerob oppgaver eller resistive øvelser som vil inkludere vekt løfting og / eller calisthenics.

Nøkkelen hormoner påvirkes av begge typer oppgave er insulin og Glukagon, vekst hormon eller HGH, og testosterone. Disse viktige hormoner er utviklet for genetisk å hjelpe med å forbedre muskel massen. Når stimulert, de er ansvarlige for å forbedre våre muskel masse, vår styrke og vår hastighet og fleksibilitet. Innen tretti minutter etter at øvelsen, pituitary ut en strøm av HGH, som denne topper på cirka femten-tjue minutter. Innen en annen halvtime, er disse nivåene har falt tilbake igjen, til grunnlinja. Det er denne strøm av HGH, som bidrar til å bygge muskel masse og reduserer kroppens fett. Som vekst hormon nivåer øke med innvielsen av øvelsen, insulin nivåer begynner å slippe og Glukagon nivået begynner å stige. Det er denne slipp på insulin nivåer og økning i Glukagon og glukose, noe som bidrar til å stimulere utgivelsen av vekst hormon.
Dette er reaksjoner som oppstår under aerobic trening. Det er av disse grunner at det er mer gunstig å starte aerobic øvelser før resistive øvelser. I denne tilstanden, utgivelsen av Glukagon og insulin nivåer bidra til å stimulere utgivelsen av vekst hormon, ikke bare fra aerobic utøve selv, men også vil ytterligere bidra til å forbedre utgivelsen av vekst hormon og testosterone når resistive oppgaver eller vekt løftene er begynt.

Den hormonelle responsen til anaerob oppgaver eller vekt løftene er forskjellig fra aerobic utøve svar. De to viktige hormoner respondere på aerobic øvelsen er vekst hormon og testosterone. På slutten av en vekt løftene økt, i løpet av få minutter, både testosterone og vekst hormon blir stimulert til å bli utgitt. Innen tretti minutter vekst hormon og testosterone har truffet sitt høyeste topp.

Effekten av vekst hormon og testosterone fortsette omtrent en annen førtifem – seksti minutter. Det er i denne perioden, igjen, at virkningene av vekten løft ettersom bedre muskel tone, muskel masse og sene og ligament styrken har sin virkning. Mens anaerob mosjon er viktig, spesielt for dem som arbeider med en vekt problemet, faktum er at vekten løftene har en mye større effekt i slippe ut en større mengde av både vekst hormon og testosterone enn gjør aerobic trening.

Den ideelle sekvens av treningen ville inneholde en periode på cirka tjue minutter med aerobic øvelse, før vekten løftene. Vekt løftene direkte forbedrer HGH nivåer. Tett vekt løft, som døde heiser, squats og benk presser er de beste. Utføre 5 til 8 representanter, 3 sett, med maksimal innsats er best. Med denne type øvelse plan, ved å slippe insulin nivåer og øke Glukagon nivåer, vekst hormon blir stimulert til å bli gitt ut i større mengder. Ved å kontrollere glukose nivå til stede og holde glukose nivå lavere, vekst hormon er også stimulert mer effektivt.

Den kombinerte effekten av stimulering av vekst hormon oppstår både aerobically og anaerobically, og i kraft, de to toppene kan legges sammen for å dermed forårsake en større stimulans til pituitary å frigjøre sin egen vekst hormon naturlig.

Disse øvelsene, sammen med en sunn diett lastet med masser av rå frukt og vegatables (bare rå frukt og vegatables fortsatt inneholder viktige enzymer som er tapt når cooked), eliminere JUNK mat, rask mat, og all mat med tilsetningsstoffer, eliminere giftstoffer slik som røyking, ALL narkotika, presciption og ellers, og alkohol, vil gi oss mulighet til å oppleve fordelene av økt muskel masse og vev reparasjon, og i mange tilfeller vil reversere og eliminere de negative effektene av aldring.

Beklager at innleggene inneholder en del grammatikkfeil, og engelske ord. Dette vil bli rettet så snart jeg får tid. Vil du hjelpe meg? Send den feilfrie teksten til skjultsannhet@gmail.com – Takk


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s



%d bloggers like this: